Jakie filmy Marca uważacie za najlepsze? Proszę, wymieńcie je w kolejności od najlepszego do najgorszego.
Mój Top na dzień dzisiejszy prezentuje się w następujący sposób:
1. Przypadek Harolda Cricka (2006)
2. Czekając na wyrok (2001)
3. Marzyciel (2004)
4. Zostań (2005)
5. Chłopiec z latawcem (2007)
6. 007 Quantum of Solace (2008)
1. Przypadek Harolda Cricka - 7/10
2. Chłopiec z latawcem - 7/10
3. Zostań - 7/10
4. Marzyciel - 7/10
5. 007 Quantum of Solace - 5/10
6. Czekając na wyrok - 4/10
1. Czekając na wyrok (2001) - 8/10
2. Chłopiec z latawcem (2007)- 8/10
3. Przypadek Harolda Cricka (2006) - 7/10
4. Marzyciel (2004) - 7/10
5. 007 Quantum of Solace (2008) - 6/10
1. Chłopiec z latawcem
2. Czekajac na wyrok/ Stay
3. Przypadek Harolda Cricka/ Marzyciel
a to moje Top 3 :
1.Czekając na wyrok
2.Marzyciel
3.007 Quantum of Solace
ale to jednak dosyc slaby reżyser
1. Marzyciel
2. Przypadek Harolda Cricka
3. Chłopiec z latawcem
4. Zostan
5. Czekając na wyrok
6. Quantum of Solace
1. Czekając na wyrok 5/10
2. Zostań 5/10
3. Chłopiec z latawcem 5/10
4. Przypadek Harolda Cricka 4/10
Ale na prawdę nie jest tak dobrze, wysokie oceny tylko za fajne pomysły.
1.Chłopiec z latawcem 8/10
2.Przypadek Harolda Cricka 7/10
3.Czekając na wyrok 7/10
4.Zostań 7/10
5.Marzyciel 6/10
6.Quantum of Solace 5/10
A sam reżyser nie jest taki zły.
1. The Kite Runner
2. Finding Neverland
3. Stranger Than Fiction
4. Monster's Ball
5. Stay
6. Quantum of Solace
1. Przypadek Harolda Cricka - 9/10
2. Zostań - 8/10
3. Chłopiec z latawcem - 8/10
4. Quantum of Solace - 8/10
5. Czekając na wyrok - 7/10
6. Marzyciel - 7/10
1. Przypadek Harolda Cricka - 7/10
2. Zostań - 7/10
3. Quantum of Solace - 6/10
4. Czekając na wyrok - 6/10
5. Marzyciel - 6/10
Ogólnie, średni na jeża reżyser, który wciąż czeka na swój wielki film.
Up:
1. Przypadek Harolda Cricka - 9/10
2. Zostań - 8/10
3. Chłopiec z latawcem - 8/10
4. Kaznodzieja z karabinem - 8/10
5. Quantum of Solace - 7/10
6. Czekając na wyrok - 7/10
7. Marzyciel - 7/10
8. World War Z - 7/10
...w zasadzie to pozycje 5-8 można przestawiać w dowolny sposób
1 - Przypadek Harolda Cricka - 9
2 - Marzyciel - 8
3 - 007 Quantum of Solace - 7
4 - Chłopiec z latawcem - 5
-------------------------------------------
5 - Zostań - 2
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Marzyciel (2004) 6,90 58
2 Zostań (2005) 6,61 33
3 Przypadek Harolda Cricka (2006) 6,54 35
4 Czekając na wyrok (2001) 6,35 31
5 Chłopiec z latawcem (2007) 6,21 19
6 Kaznodzieja z karabinem (2011) 4,70 10
7 007 Quantum of Solace (2008) 4,92 48
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Marzyciel (2004) 6,53 115
2 Przypadek Harolda Cricka (2006) 6,45 65
3 Czekając na wyrok (2001) 6,36 61
4 Chłopiec z latawcem (2007) 6,30 37
5 Zostań (2005) 6,21 66
6 Kaznodzieja z karabinem (2011) 5,10 29
7 007 Quantum of Solace (2008) 5,23 106
8 World War Z (2013) 4,95 79
Obejrzałem jak na razie dwa jego filmy, ale będę bezczelny i się już wpiszę:
1. Zostań 9/10
2. Czekając na wyrok 8/10
http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/007/508/watch-out-we-got-a-bada ss-over-here-meme.png
1 "QUANTUM OF SOLACE" - 9/10
2 "Przypadek Harolda Cricka" - 9/10
3 "MARZYCIEL" - 8/10
4 "Czekając na wyrok" - 8/10
5 "ZOSTAŃ" - 2/10
Nie widziałem wielu jego filmów, bez wątpienia mogę jednak wskazać jego NAJGORSZY film: QUANTUM OF SOLACE!
Nie jest zbyt dobrym reżyserem. Ale i tak lubię jego filmy (choć oceny powinny być znacznie niższe, ale leję na to). Cóż poradzić…
1. Przypadek Harolda Cricka - 8/10
2. Stay – 7/10
3. 007 Quantum of Solace - 7/10
4. Czekając na Wyrok – 6/10
5. Marzyciel – 6/10
6. War World Z – 6/10
7. Kaznodzieja z karabinem – 5/10
8. Chłopiec z latawcem – 5/10